CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 6 May 2009

Splurge or Steal!

RECOMMENDED!!!



SPLURGE!

YSL Mascara Volume Effet Faux CILS 

Maskara adalah salah satu alat mekap yang penting.  Pemakaian maskara bertujuan untuk menggalakkan lagi mata anda yang tak cukup galak iteww..hehe dan juga memanjangkan bulu mata anda kerana berusnya diperbuat daripada fiber nilon. YSL Mascara Volume Effet Faux CILS adalah maskara yang terbaik setelah saya membuat 'research' di antara jenama-jenama yang lain seperti Lancome, MAC, Dior, Clinique, Estee Lauder, Bobbi Brown, Make Up Forever, Benefits  dan Channel (semuanya telah saya cuba).  Cubalah.  Saya telah menggunakannya selama 2 tahun dan saya pasti ia tidak akan mengecewakan anda.  Boleh didapati dengan harga RM 120.





STEAL!

FIBRE RICH LASH 

Mascara by M.A.C

Dan jikalau anda rasa maskara di atas agak terover budget atau mahal di musim kegawatan ekonomi ini, saya 'recommend' Maskara MAC Fibre Rich Lash ini sebagai pilihan kedua.  Hasilnya tidak seperti maskara di atas tetapi boleh juga memuaskan hati anda.  Maskara ini dapat memanjangkan buku mata anda sedikit dari yang asal dan 'easy to apply'.  Cubalah!  Boleh didapati dengan harga RM 55.


By ZuraHilman

3 comments:

Kimi Kay MS said...

yo beb
mahalnya maskara
halal ke tak
[hahahahah jgn marah beb]

tu maskara
kalo eyeliner, cap apa ko dh penah try?
aku tingin sangat cari eyeliner yg cambest

Kimi Kay MS said...

heran gak aku
apa yg membuatkan mascara mahal neh, lebih elok drpd cap murah2, cam Avon

sherin said...

brape lama leh tahan..